13. júna 2020

ECOKOREK - originálne a ručne vyrábané výrobky z korku


Čo vám napadne ako prvé, keď počujete korok?


Priznám sa, ja som si dlhé roky spájala korok práve s vínkom a myslím si, že nie som sama :) 
Bola som však veľmi milo prekvapená, keď ma kontaktovala česká firma Ecokorek s ponukou spolupráce. 

Už v prvých momentoch som bola nadšená, pretože práve táto spolupráca mi "otvorila" oči a dozvedela som sa veľa nových informácií. 

Čo je to teda ten korok? 

Korok je vlastne veganská koža, ktorá so sebou prináša množstvo benefitov! 
Kvalitný materiál, ktorý je krásne udržateľný pochádza z dubu korkového, ktorý sa nachádza prevažne v Portugalsku. 

Portugalský korok je ľahký a na dotyk veľmi príjemný materiál. To si všimol aj Valentýn, zakladateľ firmy Ecokorek a od roku 2019 predáva na svojom e-shope naozaj krásne módne doplnky! 


Aké sú benefity korku?

  • vodeodolný a ľahko umývateľný
  • príjemný na dotyk
  • 100% obnoviteľný prírodný materiál
  • vegan

Poctivá práca

Produkty firmy EcoKorek získali certifikát PETA (VEGAN & CRUENTLY-FREE). Sú ručne šité v portugalskej manufaktúre a veľmi milým prekvapením pre mňa bolo aj to, že všetky farebné prevedenia výrobkov sú farbené prírodnými farbivami

Zber korku a jeho spracovanie

Kôru zbierajú špeciálni remeselníci zo stromov, ktoré sú minimálne 25 rokov staré. Pri zbere sa dáva veľký dôraz na to, aby žiaden zo stromov nebol poškodený. Dubu kôra opäť dorastie približne o 8-10 rokov a môže sa opäť zbierať! :)

Prikladám vám aj jedno video, v ktorom si môžete pozrieť ako takýto zber kôry prebieha. 



Výrobky

E-shop je prehľadne spracovaný a tak už hneď pri prvom otvorení stránky sa vám zobrazí ponuka výrobkov, ktoré vyrábajú. 
Nájdete tam krásne kabelky, batohy, peňaženky a rôzne doplnky, ako napríklad šperky a hodinky.

Dôležité je podotknúť ale aj to, že svoje si tam nájdu aj páni aj dámy :)

Ja som neodolala a vybrala som si hneď niekoľko krásnych kúskov :)


Začnem hodinkami COCA, do ktorých som sa zamilovala na prvý pohľad. Ramienok je sýtej vínovej farby, ktorý podľa mňa oživí nejeden outfit.




Siahla som aj po ďalšom šperku, elegantnom náramku Luis. Tento náramok patrí medzi najpopulárnejšie produkty a niet divu! 
Kombinácia perál a kovových korálikov je zaujímavá, chvíľu som sa jej aj obávala, no po prvom vyskúšaní náramku ma všetky obavy prešli. Na ruke krásne drží a vzhľadom na to, že mám veľmi úzke zápästie, potešila ma aj možnosť ľubovoľného nastavenia veľkosti. :)




Keďže som veľká milovníčka kávy, tieto podtácky som si musela kúpiť! 
Vzala som si hneď dve a urobila radosť aj sestre, ktorá z neho bola ešte viac nadšená ako ja! 
Dokonca prehlásila, že ho bude používať hoci aj len pod pohár s vodou, no nedivím sa jej :)




Ako posledný som si vybrala malú kozmetickú taštičku BALU, ktorá je vedená na e-shope ako aj puzdro na perá. 
Práve na tomto produkte sa najviac ukázala mäkkosť a ľahkosť korku, ktorá je doplnená krásnym prírodným motívom listov. Pre mňa je tento produkt ako stelesnením prírody a to sa mi na ňom najviac páči. Žiadne zbytočné trblietky, jednoduchý a pritom jedinečný produkt. Čistá krása :)





Zľavový kód
Do 25. 6. 2020 máte s použitím kódu Nika15 15% zľavu na celý nákup! Tak určite neváhajte a urobte radosť sebe, či svojim blízkym :)


Rada by som touto formou poďakovala Valentýnovi a jeho úžasnej priateľke, ktorá mi balíček zabalila a komunikovala so mnou. Prajem si, aby bolo čoraz viac takýchto firiem, s krásnou myšlienkou. 



Môže to znieť ako klišé, no už pri rozbaľovaní krabice som cítila čistotu a zároveň lásku k našej prírode, ktorú sa firma Ecokorek snaží svojou troškou chrániť. 
Dokonca od 1. 6. 2020 darujú 1% zo svojich tržieb na vysádzanie stromov po celej Českej republike.


Zaujal vás niektorý produkt?
Vedeli ste o tejto forme využitia korku? 

Budem rada ak mi dáte vedieť v komentároch :)

Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára