28. februára 2018

EQUILIBRA Argan Micelárna čistiaca pleťová voda

Ahojte!
V dnešnej dobe, keď sa na nás z každého kúta valia rôzne kozmetické firmy, je celkom ťažké si vybrať. U mňa je výber správnej čistiacej pleťovej vody úplný kameň úrazu. Avšak, to bolo dovtedy, kým som nenarazila na tento produkt. :)

Jedná sa o produkt talianskej kozmetiky EquilibraKozmetické výrobky tejto firmy majú prírodný pôvod, obsahujú rastlinné výťažky a sú bez použitia silikónov :) A teraz už bližšie k samotnej micelárnej vode...

Už na prvý pohľad ma upútalo milé malé balenie. Nádoba je valčekového tvaru a keďže má len 200 ml, nie je ani ťažká, čiže si ju môžete zobrať takmer všade so sebou. Práve vďaka jej neprešperkovanému obalu na mňa táto micelárna voda pôsobila luxusne, a keďže sa medzi nami nájdu aj také slečny, ktoré nakupujú "očami", určite ju nenechajú bez povšimnutia :)

Po aplikácií sa pokožka krásne prečistí a osvieži. Ak máte citlivú pleť ako ja, táto micelárna voda je pre vás určite správnou voľbou! Je tvorená až z 98% zložkami prírodného pôvodu, ktoré nedráždia pokožku. Obsahuje napríklad povrchovo aktívne látky z argánového oleja a kyselinu hyaluronovú.
Aj napriek tomu, že je jemne parfémovaná, je bez alergénov, parabénov, parafínov a farbív.
Je dermatologicky testovaná.

Keďže mám citlivú nielen pleť ale aj oči, bolo pre mňa stále ťažké nájsť ten správny produkt, po ktorom som nemala celé oči červené a zaslzené. Príjemným prekvapením pre mňa bolo, keď som po aplikácii prípravku zistila, že oči odlíči bez problémov a k tomu ma vôbec neštípali. A s celodenným make-upom si tiež hravo poradí!

?

  Napriek všetkým kladom tohto produktu som narazila na určitú vec, ku ktorej sa neviem vyjadriť. Myslím si však, že je to dosť podstatné, pretože by to mohlo niektorým z vás vadiť. Aj napriek tomu, že sa jedná o vodu a nie o mlieko, vodu na tampónik dostanete pomocou pumpičky. Práve to mi niekedy trošku sťaží aplikáciu na tampónik, keďže neviem kontrolovať koľko prípravku na tú vatu dostanem.

Micelárnu vodu som kupovala v dm drogerii za 3,99€. 
S produktom som však nadmieru spokojná. Po dlhom hľadaní a skúšaní rôznych produktov sa zatiaľ stáva táto talianska kráska mojim favoritom č. 1 :)

Poznáte túto značku? Ak áno, aký produkt od nej máte najradšej? :)
Aké odličovadlá používate vy? Určite mi dajte vedieť v komentároch!

Majte sa krásne! :)
Nika


4 komentáre:

  1. Ta pumpička je zvláštní, ale je pravda, že já jsem jednou měla micelárku s pipetou :D osobně u micelárek nejsem až tak náročná, ale mou klasikou garnierka s růžovým víčkem :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náročná nie som ani ja, práve preto som neustále micelárne vody obmieňala :D Ale myslím, že teraz dlhšiu dobu ostanem pri tejto :) No musím sa priznať, garnier som ešte neskúšala, no určite sa po nej rada poobzerám :)

      Odstrániť
  2. Dnes som si ju práve kúpila, a aj ked som na ňu čitala už jednu zlu recenziu, povedala som si že ju vyskúšam, a naozaj je výborná, a na to že má prijemnu vôňu tak je bez parabenov, parafinov, farbiv a navyse 98% je čisto prírodne zloženie. Pumpička ma na začiatku prekvapila, micelarna voda z flasky vystrelila,polovica zostala niekde na nabytku v kupelni :D ale ked som pumpičku otočila priamo nad tampon bolo to fajn, akurat si myslim, ze davkuje prilis vela naraz...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, s tým dávkovaním s tebou úplne súhlasím, pretože naozaj veľmi rýchlo sa mi aj minula, keďže to dávkuje veľké dávky jedna radosť. Ale som rada, že si sa nenechala odradiť tou zlou recenziou! :) Stále je najlepšie vyskúšať to sama na sebe :)

      Odstrániť