5. septembra 2017

Vitajte!

Ahojte, po dlhom premýšľaní a odkladaní som konečne tu! Uff!
Neverím, že som konečne nazbierala odvahu, sadla si za notebook a začala písať. Spolu s kreslením a fotením bolo písanie tak isto vždy mojou veľkou vášňou a síce som začínala pri detských basničkách, postupne som však prešla k narodeninovým či výročným básniam, príbehom a nakoniec som skončila až tu - na blogu. 


Pre mňa blog predstavuje miesto, kde môžem byť sama sebou a kde sa môžem podeliť o svoje myšlienky, nápady, rady či príhody s vami, čitateľmi blogov. :)
Určite sa môžete tešiť na recenzie, návody, rady a istotne nakukneme aj do toho zdravého štýlu ❤ 

Dosť už bolo rečí, týmto by som vás chcela privítať na mojom blogu a dúfam, že sa vám môj blog bude páčiť a že sa k jeho čítaniu budete radi vracať :)

Majte sa krásne :)
Nika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára