4. decembra 2017

Fitness diár 2018

A je to tu! Pomaly no isto sa nám s pribúdajúcim snehom a s klesajúcimi teplotami blíži koniec roka 2017.
Vzhľadom na moju veľkú "diárovú" záľubu, som si ani tento diár nemohla nechať utiecť! :)



Fitness diár od fitshaker je mojou súčasťou už od roku 2016 a za ten čas toho veľa zmenil...
Moja cesta za zdravším ja.
Jedna malá nevinná vetička a toľko pravdy sa v nej skrýva. Stále som mala problém s pevnou vôľou, s pravidelným cvičením, s kontrolovaním môjho pitného režimu či môjho denného jedálnička.
Všade navôkol som mala polepené papieriky s poznámkami o mojom cvičení, stravovaní a k tomu som sa snažila si tam napísať aj nejaké motivačné citáty...boli prilepené na stolových hodinkách, zrkadle... Dokonca som si to skúšala všetko zapisovať do denníka, avšak všetci vieme ako to dopadlo. HOTOVÁ KATASTROFA.

Od doby čo mám tento krásny diár pri sebe, už sa viac nemusím báť o to, že si niečo zabudnem zaznamenať a že stratím nejaký dôležitý papierik. Áno, je to tak.... Tento fitness diár Vás zachráni naozaj v každej situácií. MÁM VŠAK PRE VÁS ÚŽASNÚ SPRÁVU HNEĎ NA ZAČIATOK! 
Tento diár okrem slovenskej je už aj v ČESKEJ verzii :) Úžasné však?
Čítajte ďalej a dozviete sa niečo viac :)



Prvý dotyk, prvý pohľad...

Krásnu kombináciu fialovo-tyrkysovej farby určite v kníhkupectve neprehliadnete. Práve tento výber farieb ma veľmi milo prekvapil. Tyrkysovú farbu ľúbim a vzhľadom na jej netradičnosť, som veľmi rada, že ma bude sprevádzať celým následujúcim rokom.

Na prvých stránkach Vás hneď na začiatok čakajú krásne citáty a ilustrácie spolu aj s dostatkom miesta na zaznačenie dôležitých informácií. Osobné údaje, vaše miery či dokonca aj VÁŠ bojový plán na rok 2018 a Vision board. Samozrejme Vás ani v tomto nenechali samých a spôsob, akým používať diár je objasnený už na začiatku :)
Myslím, že tak isto ako väčšina žien, ocením menštruačný kalendárik spolu aj s kalendárikom, kde máte miesto na zaznačenie vašej preventívnej prehliadky, zubnej prehliadky, veľkého upratovania avšak nezabúdajme ani na relax vo forme masáže či manikúry :)

Motivácia na každý mesiac...
Spolu s cieľmi (ktoré si môžete na začiatku každého mesiaca spísať) ide ruka v ruke aj výzva mesiaca! A kto by nemal rád výzvy? :) Každá výzva je podrobne vysvetlená a nebojte sa, nevyzývajú vás k dvihnutiu 15 kg činky ani k ničomu podobnému. Jedná sa o jednoduchý cvik, ktorý má blahodarné účinky buď na vaše telo alebo na vašu myseľ.


V celom diári sa nachádza veľa chutných, jednoduchých a hlavne zdravých receptov. O krátke zaujímavé články tak isto nie je núdza. ( Sebaláska, Ako dosiahnuť kocky na bruchu? Aké sú benefity chôdze naboso po tráve? a iné..)
Na každý týždeň je vyčlenená celá strana na zapisovanie vašich tréningov, ako dlho ste sa cvičeniu venovali a novinkou je miesto na zapísanie stravy. Na ďalších následujúcich stranách máte dostatok miesta na zapísanie aj "ne-fitness" záležitostí.
Zaujímavosťou, ktorú diár ponúka aj v roku 2018 je kolonka na zaznamenanie: Dnes som vďačná za... Vyznie to síce celkom obyčajne, no verte mi, aj po 2 rokoch používania tohto diáru mám problém každý deň písať za čo som vďačná bez toho, aby som sa opakovala.

Novinkami sú: 

  • vrecko na vizitky
  •  nálepky
  • dve šnúrky
  • fitness ťahák v e-podobe
  • miesto na zapísanie stravy pri každom dni

nálepky

vrecko na vizitky





















Zhrnutie...
Fitness diár bol a verím, že bude mojím záchrancom ešte dlhé roky. Je krásne prepracovaný a opäť sa raz a znova fitshaker prekonal a dokázal nás prekvapiť ďalšími vylepšeniami.
Tento diár je vhodný naozaj pre ženy takmer každej vekovej kategórie a verím, že poteší všetky z nás, ktoré sa túžime stať svojím ZDRAVŠÍM JA.

A predsa len, už nám aj ten Mikuláš klope na dvere a verím, že práve fitness diár, poteší každú žienku, ktorá si ho nájde v čižme :)
A ak by ste to už predsa len na toho Mikuláša nestihli, nezúfajte! Veď idú Vianoce a tak môžete napísať Ježiškovi nech aj Vám jeden takýto super diár prinesie!

Ďalšie fotky a informácie o diári nájdete TU
Diár si môžete objednať TU prípadne v knihkupectvách :)

Ak ste sa stretli už s týmto diárom po minulé roky alebo hoci ho vidíte prvýkrát práve teraz.. Aké dojmy vo vás zanechal? :) Určite mi dajte vedieť v komentároch! 

Majte sa krásne! :)
Nika



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára